Instagramtorsdag

 
 
 
Det var några av er som efterlyste lite mer bilder på mig och lite fler personliga inlägg, så jag tänkte att en sak vi faktiskt kan kika på är hur min instagram har sett ut under de senaste dagarna. Vad sägs om det?
 
 
 
 
 
 
 
 


Under tiden som har gått så har jag väntat på människor jag tycker om.

 

Fått en mycket flärdfull bröllopssminkning och sedan tvättat bort den för att se på film med herr Kanin.

 

Varit nyvaken på morgonpromenader till jobbet.

 

Druckit vin på en iskall uteservering och beställt cheesecake mitt i natten, samt bakat hemgjorda wienerbröd.

 

Gått soliga lunchpromenader runt jobbet och tyckt att jag arbetar på världens finaste plats.

 

Läst böcker med, och utan, hund.

 

Känt mig stilig i hatt, och suktat efter finaste jodhpurs i skinn.
 
 


Och legat i sängen en gång, från morgon, till kväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: **Johanna**

Kul att få se mer av dig!

2012-10-25 @ 15:22:21
Postat av: Karl

Very pretty indeed!

2012-10-25 @ 15:22:37
Postat av: Sofia Lärka

jag har en fråga, om man har vintagekläder som man vill sälja, vilket är det bästa sättet att göra det på då?

Fin blogg!

Svar: Hej Sofie! Jag skall ta din fråga och svara på den i ett eget inlägg!
Julia - Chasing Vintage

2012-10-25 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback