Une petite mésaventure...



En så himla tråkig sak har ju hänt såklart. Jag blev på grund av hemskt tråkiga omständigheter tvungen att ställa in min efterlängtade Paris-resa. Åh! Men som tur-tur-tur var så gick biljetterna att omboka, så jag kan åka när jag vill efter nyår. Måste bara planera om, packa upp och se till att se det från den ljusa sidan, Paris finns kvar och jag kommer med all säkerhet att njuta lika mycket (om inte mer!) av vår i Paris än vad jag skulle göra av vinter. Vad jag kanske allra mest längtar efter, är dock själva flygningen. En fin bok, två små flaskor rött vin, och två timmar med bara mig själv, tusentals meter upp i luften... Snart så.
 











Kommentarer
Postat av: free best hookups

Hookup Girls Uses Free of charge Matters? A Great Side to side Advantage!


Free hookup ladies free best hookups on the web is the
answer if you're sick and tired of planning to cafes and clubs simply to be
prevented, or perhaps even worse, laughed at. I am aware what
it's like because I've been there. I used to be individual and eager back
into the day -- I needed a whole new spouse -- but I kept on striving because
I had no other selection. If you're a single man who wants to hookup with alluring girls
without planning to those places where the girls are by yourself, then this report may just improve your existence.
It would clarify why internet dating on the internet is the ideal alternative if you're a masculine who is too shy to
approach a lovely woman in the nightclub or group.

2021-08-07 @ 03:35:02
URL: http://disqus.com/by/wernserriley/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback