Helginspiration

 
 
Hej på er allihop. En fredag till, det orkar vi väl? Inga problem för mig i alla fall.
Den här helgen tror jag på skall ni veta. dag skall jag smita lite tidigare från jobbet och hämta upp två påsar med något alldeles toppen. (Ni får se sedan!) Sedan skall ett kilo havskräftor och ett gott vin inhandlas och efter det så blir det prat hela kvällen och förhoppningsvis natten också, med finaste Sanja. Morgondagen består av Hagas Julmarknad och kanske till och med en julfest om allt går som planerat. Söndag får enligt tradition bli vilodag... Och klädkoden för helgen kommer nog bli glittrig tror jag, har av någon anledning ett rejält sug efter paljetter! Såhär ungefär, tror jag att det kommer kännas:










 
 
 























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback