Hemma hos oss

Igår gav jag min käre sambo en mycket fin överraskning (om jag får säga det själv!) Jag hade nämligen ordnat på hemligt sätt, så att vi får flytta in i vår lägenhet redan den 1e Januari! En hel månad tidigare, med andra ord, så det är fina grejer må ni tro. Första helgen i februari så har jag erbjudit min annars mycket slitsamma sambo att ta en liten semester på tre dagar, för då skall jag nämligen sätta mig i bilen med min mor och syster och åka på loppisrunda överallt runt Göteborg.

All inredning skall inhandlas och sedan skall det möbleras, pyntas, fluffas till och slätas av så det står härliga till! Och sedan får sambon så fint komma hem och bli överraskad av hur urbota tjusigt det kommer se ut hemma. Som ni nog kan förstå, så är ser jag fram emot detta mer än självaste julafton, och jag tänkte ge er en liten smygkik på hur jag tänker mig att vårt hem skall se ut när det är färdigt!
 
 
 










 







Kommentarer
Postat av: Fröken H

Åh! Dina inspirationsbilder ser precis ut som då jag skulle vilja ha hemma hos mig! :D

2012-12-06 @ 09:39:39
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback