Aktualiteter - Göteborgs Auktionsverk

 
 
Nu när vi skall flytta den 1e februari, så är mina ögon hela tiden lite extra öppna och kikar lite oftare efter fina inredningsdetaljer att norpa åt mig. I hela tre dagar kommer jag att få göra (nästan) vad jag vill i lägenheten och överraska mannen i mitt liv när han kommer hem efter en helg på landet. Så ni kan tro att jag ser fram emot det! Men under mitt inredningsletande så snubblar jag allt som oftast över lite speciella saker som jag av olika anledningar bestämmer mig för att inte köpa (trots att jag vill!), och de sakerna kan jag ju faktiskt tipsa er om.


 

 



Som det här helt tokigt fina dragspelet! Jag önskar helt kopiöst att jag hade fått plats med det hemma, men det går bara inte. Bara väskan som dragspelet ligger i är ju helt superfin. Den här kommer jag drömma om under många vakna nätter, men än så länge får det stanna vid just drömmar. Även om jag låtsas att jag kommer att hitta den perfekta platsen för det... Finns på Göteborgs Auktionsverk (klicka på bilden) och inga bud är lagda än!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Denna vill jag ha, gud tänk å spela på det en fin sommarkväll.

2012-11-21 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback