Aktualiteter - Beyond Retro

 
 
 
 
Glitter!
Säger sig självt egentligen, men idag vill jag puffa för det lite extra. BeyondRetro Zinkensdamm har massor av paljettbeströdda, glittrande koftor och skjortor som jag hade plockat om jag befunnit mig högre upp i landet.

 
Och här i Göteborg så har vi en alldeles egen dyrgrip, jag har varit och petat på den ett flertal gånger, men plånboken har inte riktigt gett med sig. En alldeles eminent paljetttröja från Marc Jacobs väntar i alla fall på någon av er....
 
 
 
 
 


Och sedan vill jag även passa på att tipsa om att Anitas har skaffat sig en webshop. Där inne erbjuder de sparsamt använda väskor, skor och smycken. Bland annat finns mina drömmar Louboutins där...
Här hittar ni den.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback