Lucka nummer två: En bild på dig hemma

 
 
Ah, först tänkte jag att jag hinner inte, med allt jobbande, knåpande och fixande. Men julkalendrar är ju så roligt! Så vi hoppar på Emily Dahls eminenta julkalender. Lucka 1 missade vi, men här har vi lucka 2, en bild på mig hemma.
 


Jag har under det senaste året varit hemma på väldigt många platser. En lång period så var Sydney mitt hem, efter det bodde jag hemma hos min mamma några veckor, sedan i en yttepytteliten lägenhet mitt på Avenyn i Göteborg. Men sedan till slut, så fick vi vår lägenhet vid Olskrokstorget, han och jag. Nu är vi på väg här i från igen, mot vårt riktigt riktiga hem, som är verkligen vårt. Den här bilden tog jag i vårt badrum precis innan vi fick reda på att vi skulle flytta igen, och därför får den vara lucka nummer två, för det är egentligen den allra sista bilden, där Olskroken fortfarande kändes som hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback