Funnet & Förvärvat - Den sidenfodrade fuskpälsen

 
 
 
Min vinter är räddad! Efter flera år (!) av sökande med ljus och lykta efter den perfekta fuskpälsen, så hittade jag den äntligen.
Samtidigt som jag gjorde mitt butiksbesök på Myrorna faktiskt. 



 
 
 




Här är den, precis lagom fluffig och fodrad med siden. Inte det minsta vintage, utan faktiskt oanvänd, och hör och häpna, från COOP Forum. Vilket år vet jag inte, men säkerligen inte gammal. 799 kronor kostade den nypris, men jag lade vantarna på den för en ynka 200-lapp. Detta är en av de saker som gör att jag älskar andrahand. Något som jag först trodde var ett vintageplagg, visade sig vara en helt vanlig stormarknadskappa, och så urtjusig på lilla mig!




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback