Instagramtorsdag



Jag har gett mig ut i kalla vintermorgnar och varit glad över snön som knarrar under mina fötter.



Kikat på julgranen i porten, och provat olika vinterjackor som skydd mot snön. Den sista var bäst!


Hälsat på min mor och sorterat julpynt med hjälp av Samira Shakira Samuraj, samt sett på julkalendern varje morgon.
 


Varit på personalfest och åkt hem i en vinterkall och vacker Göteborgsnatt.
 


Ätit pannkakor hos mormor, och köttbullar på restaurang Matsmak.


 
Och väntat tålmodigt i soffan medan Joakim lagade hemlig middag. Baconinlindad, färskostfylld fläskfilé med hasselbackspotatis och grönpepparsås! Suck. Det var nog det godaste jag ätit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback