Funnet & Förvärvat - Den lilla röda väskan

 
 
 
 
I Funnet & Förvärvat kommer jag dela med mig av det jag själv införskaffat i
butiker och på loppmarknader runt om i landet. 






 

En liten pärla på 30x25 centimeter, i skinn hittade jag på Stala Bygdegårds Auktion & Loppmarknad ute på Orust i somras.
(En närmare presentation av detta underbara ställe, kommer inom kort.)
Precis allt som skall få plats, får plats i den och den luktar även fin gammal väska, vilket är underbart bara det. Jag har tyvärr inte lyckats luska ut vad det är för märke på den, men låsen är från Cheney England. Jag  känner mig mycket flärdfullt affärsmässig när jag kilar till jobbet på morgnen med väskan fylld av viktiga papper. (Eller äpplen och växelmynt.) Och vad den kostade, ja 15 kronor serni. Det är inte fy skam det. 





 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karoline

vad bra att det uppskattas ändå ;)
Jag håller faktiskt med, får inte glömmas bort att livet är både ups and downs. Ang strumpbyxorna så köper jag dem lite var stans där jag hittar. Åhlens och topshop har bra.. sen har jag några som är riktiga vintage också!

2012-09-06 @ 23:22:50
URL: http://www.karolinesvintage.se
Postat av: Vicky

åh bästa känslan att hitta såna fynd.

Svar: Ja verkligen! Det bästa med att vara på små loppisar ute på landet.
Julia - Chasing Vintage

2012-09-07 @ 14:32:03
URL: http://vickys.se/
Postat av: Fredrikapåvinden

Oj verkligen ett kap! Superduperfin!

Svar: Tack, jaa, jag älskar den!
Julia - Chasing Vintage

2012-09-07 @ 15:16:16
URL: http://fredrikapavinden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback