En läskig fråga

 
 
Det här är en himla läskig fråga att ställa, för det känns alltid lite hemskt om ingen svarar!
Men jag tänkte fråga er, nu när ni ändå börjar bli ett ganska stort gäng:

Vad vill ni se här inne?

Vilka kategorier är bäst, vilka är sämst, vill ni se fler bilder, eller färre? Mer privat, eller kanske mindre? Kanske gillar ni något som jag helt glömt, eller kanske tycker ni hemskt illa om någonting som jag inte kan sluta tjata om?
 
Var de finaste läsarna i världen och ge mig era åsikter!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: **Johanna**

Mer bilder på dig och sånt du gör gillar jag!

2012-10-23 @ 15:55:08
Postat av: Isabelle

Tycker väldigt mycket om kategorierna där du delar med dig av din kunskap, oavsett om det är hattens historia, tips på hur man tar hand om sina fynd eller recept.

Svar: Tack Isabelle! Det var superfint att höra :)
Julia - Chasing Vintage

2012-10-23 @ 22:53:57
URL: http://andstartagain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback