Funnet i Förbigående - Väskor

 
 
 Funnet i Förbigående så tipsar jag er om vackra saker som jag hittar när jag är ute på vift,
begagnat eller inte, allt i rätt anda!
 
 
 


Igår kväll satt jag och kikade igenom Beyond Retros Webshop efter en ny handväska att lägga vantarna på. Jag hittade minst 20 stycken av intresse, så det projektet lades lite på is, i väntan på tid att verkligen sitta ner och titta ordentligt. Men jag tänkte ge er fyra av mina favoriter, som ni kanske också vill svänga med lite extra under vinterpromenaden.
 
 




Nu återstår bara för mig att på något sätt försöka välja en, (okej, kanske två) som jag skall beställa hem.
Vilken det blir, ja det får vi helt enkelt fundera på... Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: **Johanna**

Den blå är absolut finast :)

2012-11-29 @ 10:06:34
Postat av: Cirkus

jag gillarden bruna (blanka) mest, men annars tycker jag den blåa!

Svar: Ja det lutar åt den faktiskt :)
Julia - Chasing Vintage

2012-11-29 @ 10:06:59
Postat av: Fröken H

Jag gillar den första med monogrammet och den blanka bruna väskan bäst! :)

2012-12-06 @ 09:42:57
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback