Vintagebloggarnas Världsliga

 
 
I Vintagebloggarnas Världsliga så håller jag er uppdaterade om vad de stora Vintagebloggarna har haft för sig senaste veckan. Kanske har de något inspirerande att säga, något fint att sälja, eller bara en fin historia att berätta.
 
 




Karoline har blivit nominerad till ett alldeles superbt pris,
här.

Och passar den här lilla gullegosen,
här:





Elsa har fått en mycket flott present på posten,
här.

Och visar upp ett läppstift jag mer än gärna skulle vilja lägga till min samling,
här:





Jessica har bestämt sig för att sälja ändå, trots allt,
här:

Och tagit urtjusiga mugshotbilder,
här.





Sandra har skrivit en krönika som i alla fall ger mig gråt i halsen,
här.

Och visar oss en mamma-lördag,
här.




Emma berättar fint om sin söndag,
här:
 
Och låter oss följa med på frukost,
här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback