Instagram....fredag!

 
Nämen hoppsan! Snurrig som jag är så glömde vi ju helt bort att det var Instagramtorsdag igår.
Då får det helt sonika bli Instagramfredag idag, inte sant?
 
 
 

 

Denna veckan har jag försökt göra absolut så tom som möjligt. Lite rehabilitering för en lite halvsjuk dam. Stora halsdukar är också bra för det ändamålet.

  


Jag har även blivit fotad av finaste Josephine Kollén till något som är hemligt än sålänge. Och väldigt spännande!


 

Jag har stått på fina golv, och hämtat en ny liten jacka.

 

Ätit godaste middagen på länge på La Sombrita med min bästa mamma och lillasyster. Pratat julklappar, sommarhus, livsångest och kärlek!

 

Morgonpromenerat och sett löften om sol, samt lyckats få min hårfärg att bli precis rätt nyans av röd.


 

Smygfotat mig själv i jobbspegeln (som är perfekt för ändamålet!) samt ätit clementiner som får en att tänka på solvarma händer och luft med sötare och tyngre dofter än hemma.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback