Fredagsinspiration - Halloweenspecial



Fredag i all ära, men den här helgen är ändå lite extra speciell. Trots att ingen verkar veta egentligen när Halloween bör firas (om det är helgen före, eller efter den 31e oktober) så kommer i alla fall min Halloween att firas imorgon på Beyond Retros stora event i Göteborg. Halloween är en av mina favorithelger, jag är
lite ledsen över att den inte slagit igenom så stort här i Europa (men det kanske kommer). Jag menar, vem älskar inte en ursäkt att få se läskiga filmer och få vara utklädd till någon helt annan! Vad jag skall klä ut mig till är lite utav en överraskning dock, men det kommer förhoppningsvis bli super!
 
 
 
 
Så, den här helgen hoppas jag kommer kännas och se ut ungefär såhär:








 
 















Tidigare helginspiration har ni här.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback