Funnet i Förbigående

 
 
I Funnet i Förbigående så tipsar jag er om vackra saker som jag hittar när jag är ute på vift,
inte nödvändigtvis begagnat, men med rätt anda, om man säger så!
 
 
 

 
 
 
Penguinklassikerna ligger mig mycket varmt om hjärtat, både i design, tanke, innehåll och känslan av en svunnen tid. Nu finns en nyupplaga släppt, med de gamla klassikerna, med typiska Penguinomslag. Och till dessa små guldkorn så finns även matchande muggar att dricka rykande hett kaffe i, samtidigt som man läser sin favoritbok.

 
Man kan hitta dem lite överallt online, amazon.com är ett exempel, men vill man plocka dem i butik, så kan man göra det i Pocket Shop-butikerna. Tyvärr har min absoluta favoritbok gått ur lager nästan överallt, och jag får söka med ljus och lykta och förhoppnignsvis hitta den. Vilken det är? Ja the Great Gatsby såklart!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Och jag som var helt övertygad om att jag såg den på pocket shop för en månad sen. Men den kanske försvann. Jag frågade när de skulle få in ny leverans, men det visste de inte. Hm, kanske ska svänga förbi idag och titta!

Svar: Oh, man kan ju hoppas! Drömkoppen...
Julia - Chasing Vintage

2012-09-25 @ 09:45:56
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback