För allra första gången.

 

Välkomna så hemskt mycket till Chasing Vintage!

 

 


Det är fantastiskt roligt att se dig, och jag hoppas att det definitivt inte är sista gången du stannar till här inne. Hos oss kommer du att kunna finna all den information du möjligen kan önska dig, om second hand, vintagebutiker, loppmarknader och mycket mer, främst i Göteborgsområdet men även ute i hela landet.

Jag som har hand om sidan heter Julia,
och skall göra mitt bästa för att guida dig med varsam hand genom vintagedjungeln. 

På kärt återseende!

 

Och vill ni följa bloggen på bloglovin så gör ni det här:

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Karoline Pettersson

hej och välkommen! fin sida här :)
Och ja, visst är skolplanchen helt underbar!!!

Svar: Tack så mycket! Jaa den är tjusig som bara den.
Julia - Chasing Vintage

2012-09-04 @ 21:37:08
URL: http://www.karolinesvintage.se
Postat av: Julia - Chasing Vintage

Åh tackar så mycket! Jag hoppas att fler vintageälskare hittar hit snart :)

2012-09-05 @ 09:39:16
URL: http://chasingvintage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback