Aktualiteter - Fluffiga skor och mystiska kistor


Godmorgon på er mina små!
Välkommen till en mycket regnruskig tisdag och hoppas ni har sovit gott. 
Idag skall jag tipsa er om två fina saker som kommit in på Emmaus Linnégatan
respektive Myrornas Järntorget.
 
 




På myrornas har vi den här mastodontkistan. Jag hade köpt den på ett kick, men priset kanske är i mastigaste laget. 6500 kronor skall de ha för den. Dock är den gedigen, stor och skulle passa perfekt som soffbord eller varför inte vid kortänden av sängen, fylld med de finaste sakerna man äger och har. Saligt.



Emmaus har fått in de här godingarna. Underbara fjällskor med fin snörning och ordentlig gummisula. Eventuellt kilar jag dit efter jobbet idag och hoppar i ett par... Priset är dessvärre okänt, (en viss snurrig dam tappade visst bort sina anteckningar) men mer än 200 pix kan jag inte tänka mig att de går för!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback