Vintagebloggarnas Världsliga

 
 
I Vintagebloggarnas Världsliga så håller jag er uppdaterade om vad mina favoriter inom Vintagevärlden har haft för sig senaste veckan, kanske har de något inspirerande att säga, något fint att sälja, eller bara en intressant historia att berätta.
 
 
 
 

 
 
Elsa har skrivit ett härligt matigt inlägg om hur hon organiserar och får saker gjorda,
här.
 
Och visar oss klänningarna som aldrig blev hennes,
här.
 

 
 
Karoline ger oss en finfin video på hur man bäst lyckas med pin curls,
här.
 
Och visar en fin och lite tokig samling,
här.
 

 

 
Sandra lär oss baka en mysigt och gott bröd,
här.
 
Och ger oss fem finfina bloggtips,
här.
 

 
 
 
Clara ger oss sin första outfit på länge,
här.
 
Och tävlar ut en fantastisk tapet,
här.
 

 
 
Och, tillsist, så leder Jessica oss till vintage i Stockholm,
här.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: **Johanna**

Jag älskar dina bloggtips!

2012-10-15 @ 11:21:28
Postat av: karoline

vad fint att få vara med här :)
Tack för vidoe-berömmet :)
Och visst brukar jag göra victory rolls, kanske får bli nästa video!
Har så många hårgrejjer att visa framöver! :D

2012-10-16 @ 12:28:41
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback