Inifrån och Ut - Victory Rolls

 

 

I Inifrån & Ut tipsar jag er om allt som har med skönhet att göra, både på in- och utsidan.
Det kommer bjudas på allt från gamla huskurer till smink och frisyrer.

 
 
 
 
En frisyr som jag älskar, men bara alldeles nyligen har lärt mig bemästra (nåja!) är Victory Rolls. Det ger en sån genuint härlig 40-talskänsla och man ser alltid lika spektakulärt proffsig ut i dem. Sportade den frisyren under min bröllopssminkning som ni skall få se imorgon, och då såg det ut ungefär såhär!


Bild: Josephine Kollén ©


 
Jag hoppas att fina Karoline kommer ordna en tutorial-film på den här frisyren inom den nära framtiden, (eftersom hennes pincurl-video var så toppen!) annars så har jag använt mig av den här videon för att få kläm på snurrandet!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lyckas aldrig med de där, har dock aldrig hittat en riktigt bra tutorial film....

2012-10-17 @ 10:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback