Fredagsinspiration

 
 
Och så blev det äntligen fredag igen.
Min absolut bästa dag. Känner mig alltid lite gladare, snällare, fnissigare, bubbligare och har alltid nytvättat hår, just på fredagar. I helgen skall Chasing Vintage på många spännande eskapader, bland annat kika och skriva reportage om SHOISE på Röhsska Museet, samt sitta modell för en 50-tals sminkning, med bröllopstema! Det skall även drickas åtminstone två glas champagne. Det ni.
Såklart får ni se massor av bilder nästa vecka. 
 
 
 
Och jag hoppas att jag ser ut och känner mig ungefär såhär den här helgen:




 










 
 






Tidigare helger:
Här.


 
 
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karoline

BRA inspiration där!
Trevlig helg!!!

2012-10-13 @ 12:39:46
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback