Beyond Retro - Halloweentips

 
 
Ingen har väl missat att det är Halloween alldeles runt hörnet? Jag älskar att klä ut mig, oavsett vad för skäl som erbjuds, och i år är inget undantag. Skall troligen titta in på Beyond Retros Halloween-event, och vet ännu inte vad för tema/dresscode som gäller, så jag väntar lite med att ge mig på att bestämma mig. Men har sett en gräslig brudklänning från tidigt 80-tal som hänger i en av mina favoritbutiker... Så man vet ju aldrig. 
 
Beyond Retro i Stockholm har varit så himla fina och knåpat ihop lite Halloweenteman och tips på klädsel om man inte hittat inspirationen ännu!
 
 
 

Om man vill läsa hela inlägget, så klicka på bilderna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback