Funnet och Förvärvat - Minkstolan

 
I Funnet & Förvärvat delar jag med mig av det jag själv införskaffat i
butiker och på loppmarknader runt om i landet. 







 
 
I mormors gömmor finns både det ena och det andra. Den här minkstolan är en av sakerna som jag har nosat upp och fått som gåva (!). Det är svårt med päls dock, och generellt sätt så undviker jag det helt till förmån för fuskpäls. Men att ha den hängandes på min klädhängare gör att jag nästan varje dag påminns om min fina mormor dansandes på spännande fester och i vackra klänningar. Synd bara att hon är en sådan dam som tycker om att slänga kläder, och då menar jag allt! Inte ett plagg finns kvar. Så då blir man extra glad när man hittar de få minnessaker som finns....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback