Instatorsdag

 
  

Jag har suttit i ljusgården på jobbet och tjurat lite, men blev glad sedan när en pepparkaka hittade vägen om mitt skrivbord.

  

Beundrat Elins, och pappas vackra väggar.

  

Varit på fina fester! 

  

Knäppt morgonbilder på mig själv på jobbet.

    

Ätit härligt lyxiga frukostar i sängen, samt världens bästa misosoppa.
 
 
  

Hittat en ruskig gammal hatt från 50-talet hos min käre far. Den skall nu dammas av och pryda en stilig mans huvud, samt fått ruskigt fin julstämning på vägen mot jobbet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Humlan

Jag älskar instagramtorsdagarna :) Så fint att få se en skymt av dig lite oftare! Kan du inte ta mer bilder på dig själv?

Svar: Jag skall faktiskt på utflykt idag för att försöka hitta en systemkamera! Så förhoppningsvis kommer ni få så mycket bilder på mig att ni tröttnar :)
Julia - Chasing Vintage

2012-11-08 @ 10:13:29
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

jag vill också att en pepparkaka hittar sig till mitt skrivbord! :D

2012-11-08 @ 12:57:25
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback