Instatorsdag

 
 
Och så vips, så var det torsdag igen. Dags för en ny instagramuppdatering, det vill säga!
Här har vi alltså mitt liv genom mobilkameran de senaste 7 dagarna.
 
 




  

Det har som vanligt lunchpromenerats på fina ställen i Gårda,  och jag har insett att det nog snart inte är höst mer utan att vintern är på intågande. Dock är det fortfarande varmt, och idag hörde jag fågelkvitter och blev så förvirrad.


    

Jag har haft lite söndagsångest med sov-kaninen, och börjat läsa boken som vi skall läsa i bokklubben. Ja men hörni, jag har varit med och startat upp en bokklubb, hur flott är inte det?

    

Det har regnat något alldeles förfärligt, men jag har ändå promenerat omkring och kikat på fina saker. Kyrkor tillexempel, här har vi Örgryte Nya.

  

Jag har gjort mig fin och gått på vin- och ostkalas! Första gången jag använde elektrisk rundborste i luggen, blev finemang, men har inte lyckats få till det lika jämnt igen. Typiskt!


  

Lekt dagarna i ända med Josephines systemkamera i spänd väntan på min egen, och hittat mormors gamla tjusiga glasögon som jag glatt bankade glasen ur i somras.


  

Ätit välplanerade luncher (keso, pesto, tomat, rökt skinka, avokado, vitlöksfyllda oliver), samt inte så välplanerade (korv med bröd samt gurkmajonnäs). Dock likvärdiga smakupplevelser...


  

Och till sist äntligen organiserat mitt skrivbord på kontoret, samt lekt med fina pennor när ingen såg.



 

Kommentarer
Postat av: sanna

vad gulig du är!

Svar: Du är också gulig!
Julia - Chasing Vintage

2012-11-15 @ 18:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback