Lucka nummer fyra: En bild på någon du beundrar

 
Då var det redan dags för lucka nummer fyra. December är nog den månaden som går absolut fortast på hela året. Man hinner ju knappt börja innan julgranen kastas ut. Men, lucka nummer fyra var det alltså.
 
 
En bild på någon du beundrar.
 



Clara Lidström | UnderbaraClara.


Claras blogg har jag följt sedan 2007, om jag minns rätt. I början tyckte jag kanske att hon var lite präktig, lite för vuxen och lite för olik mig själv. Detta höll i sig i ungefär 12 minuter, sedan blev jag livs-inspirerad. Jag tycker att Clara är helt enorm. Farligt härlig, säker och rejäl och överallt på samma gång. Hon är en av få bloggare vars tips och åsikter jag flera gånger införlivat i min egen vardag, såsom tankar om ekonomi, jobb, kärlek, religion, ja det mesta helt enkelt. När jag läser Claras blogg så blir jag glad och inspirerad, men framförallt så blir jag lugn. Det känns så fint att veta att vad jag än gör, hur stressad och uppe i varv jag än blir, så bor hon där i stugan, mitt i snölandskapet, med lille Bertil och sin fina man. Så hej Clara - jag beundrar dig, du är min lucka nummer fyra!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback